GRATIS VERZENDING ALS JC FRIENDGRATIS RETOUR BINNEN 100 DAGENLevering 1 - 3 werkdagen
Menu
0.-
0
INLOGGEN
ZOEK WINKEL

Maak hier een personal shopping afspraak in jouw favoriete JC winkel

Vanwege de landelijke lockdown zijn al onze fysieke winkels tijdelijk gesloten. Wel kan je bij ons winkelen op afspraak, zie hieronder voor meer informatie. Ons personeel in de winkels is ook aanwezig om te voorzien van telefonisch advies en daarnaast zijn we een DHL pick-up point. Dus wil je jouw DHL of Jeans Centre pakketje ophalen in de winkel? Dan geven wij hem graag voor je af bij de deur. En we doen er meteen het gebruikelijke kopje koffie to go bij!

Maak een afspraak om te komen shoppen!

Onze winkels zijn geopend om op afspraak te komen shoppen.

Zo maak jij een afspraak:

  • Kies jouw favoriete JC winkel
  • Je hebt keuze uit tijdslot van 20 minuten
  • Annuleren of wijzigen is niet mogelijk, als je niet komt vervalt je tijdslot
  • We verzoeken je om alleen te komen, de afspraak is voor 1 persoon.
We wensen je alvast heel veel shop plezier!

Onze webshop www.jeanscentre.nl blijft open. Gezien de situatie willen we het online shoppen makkelijker maken:

Onze collega’s in de winkel bieden maandag (van 12:00 t/m 17:00) en dinsdag t/m zaterdag (van 10:00 t/m 17:00) telefonisch shopping advies én hulp bij het online shoppen aan. Neem hiervoor telefonisch contact op met jouw JC-store. Bekijk hier onze Storefinder.

Je kan in al onze winkels terecht voor het inleveren en ophalen van DHL-pakketjes. Deze handelingen zullen aan de deur van de winkels plaatsvinden. Uitgesloten stores: Ermelo, Goes, Geleen, Lisse, Rijswijk, Vlissingen, Assen Koopmansplein, Sugar City en Rosada.

Wij bieden gedurende deze periode gratis retourneren via DHL en 100 dagen retourrecht.

Wij bieden gratis verzending als je JC friend bent. Natuurlijk kan je gratis JC friend worden tijdens het afronden van jouw bestelling.

Ruilen en retourneren van in de winkel gekochte items hebben een retourtermijn van 100 dagen of 30 dagen na wederopening van onze winkels en kunnen na de lockdown door ons worden verwerkt in 1 van onze winkels.
Dit gaat namelijk om een verwerking in de kassa, wat op dit moment niet binnen de regels valt.

We hopen je snel weer te verwelkomen in één van onze winkels. There for you. There for eachother #staysafe

FAQ - Veelgestelde vragen

Zijn de Jeans Centre winkels nog open?
Alle niet essentiele winkels zijn voorlopig gesloten. Wel kan er geshopt worden op afspraak. Maar hier een afspraak voor een tijdslot om veilig te kunnen shoppen in onze winkels. Voor vragen over onze winkels of winkelaankopen kun je telefonisch contact opnemen met de winkel want er zal een medewerker aanwezig zijn voor andere werkzaamheden. Check voor meer informatie en telefoonnummers https://www.jeanscentre.nl/winkels. Is jouw store niet geopend dan kun je altijd contact opnemen met ons team van Customer Happiness (085-0013014 klantenservice@jeanscentre.nl)

Ik wil mijn webshop bestelling ophalen in een winkel, kan dit?
Jazeker. Je kan in bij het afrekenen kiezen voor Click & Collect. Wil je jouw pakketje al na 4 uur in je favorieten winkel ophalen? Bel dan eerste de winkel om te checken of ze jouw favorieten items op voorraad hebben.. Natuurlijk kan je jouw pakketje ook gewoon thuis laten bezorgen! Heb jij nog een bestelling gedaan met Click & Collect? Dan kan je natuurlijk jouw pakket nog ophalen in de desbetreffende winkel. Wij zorgen dat we op gepaste afstand service bieden en zullen zorgen voor een lekker kopje koffie of thee to go.

Zijn de leveringen in de komende weken gegarandeerd?
Ja, op dit moment zijn we in staat om uw bestelling te leveren. Wij houden je uiteraard op de hoogte indien dit verandert.

Kan ik dezelfde levertijd verwachten als vóór het Coronavirus?
We streven ernaar om jouw bestelling z.s.m. bij jou thuis af te leveren. Echter kunnen de speciale omstandigheden ervoor zorgen dat de levering enkele dagen vertraging oploopt. Wij hopen op jouw begrip hiervoor.

Ik wil graag een item retour sturen, maar wil liever mijn huis niet uit, wat nu?
Wij geven tijdelijk 100 dagen retourrecht voor elke klant. We adviseren de situatie af te wachten en op een later moment te retourneren. Wel zou je je pakket kunnen meegeven bij levensmiddelen bezorgdienst Picnic.

Ik heb iets teruggestuurd. Wanneer ontvang ik mijn geld terug?
We vragen jouw begrip voor het feit dat de verzendtijden voor retourzendingen op dit moment langer duren dan normaal. Je kunt er zeker van zijn dat wij jouw retourzending zullen verwerken zodra deze in ons magazijn aankomt en je het betreffende bedrag zullen terugbetalen. In de tussentijd vragen wij je vriendelijk om iets meer geduld te hebben in deze uitzonderlijke situatie.

Kan mijn bestelling besmet zijn?
Nee. Volgens de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) is er geen risico dat bestelde artikelen besmet zijn. De WHO heeft verklaard dat pakketjes die door de koerier worden bezorgd geen risico meebrengen voor de klanten.

Is jouw vraag niet beantwoord? Stel de vraag via klantenservice@jeanscentre.nl of bel 085-0013014. Wij doen onze uiterste best om jouw vraag binnen 1 werkdag te beantwoorden.

ADVIES & SERVICE

Land

  • Ik woon in