Skip to content Skip to navigation

Garantie en klachten

Heb je een klacht of probleem met een aankoop? Dan helpen we je graag! Vriendschap en service staan bij ons voorop.

Ben je niet tevreden over onze service of heb een klacht over een artikel? Wij horen het dan graag van je. Je kunt dan een e-mail sturen naar klantenservice@jeanscentre.nl of bellen naar 0900-53 26 723. Wij nemen jouw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling en je krijgt uiterlijk binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie. Bent je niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kan je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl).Tevens kan je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/.’)

Ja. Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Je kunt naar 1 van onze 100 winkels gaan samen met je bon, dan kan de medewerken het probleem meteen bekijken. Of stuur je artikel terug naar Jeans Centre. Je kunt je pakket afgeven bij een DHL punt. Hier zijn geen kosten aan verbonden. Klik hier voor een DHL punt bij jou in de buurt.

Is jouw vraag niet beantwoord? Stel de vraag via klantenservice@jeanscentre.nl Wij doen onze uiterste best om jouw vraag binnen 1 werkdag te beantwoorden.