Skip to content Skip to navigation

Levering

Jouw bestelling wordt binnen 3 werkdagen verstuurd naar het adres wat je hebt opgegeven. Indien je hebt gekozen om het artikel op te halen bij de store dan hanteren wij een levertijd van maximaal 7 werkdagen.

Indien voorradig worden alle artikelen altijd geleverd. Wij streven ernaar alleen artikelen te plaatsen op de webshop die voorradig zijn. Mocht het echter gebeuren dat dit niet het geval is, dan krijg je uiteraard direct het betaalde bedrag van het artikel terug gestort.

De verzending van jouw bestelling gaat via DHL.

Hieronder staan de meest gestelde vragen met betrekking tot Jouw Levering:

De levertijd van je bestelling is 3 werkdagen na ontvangst van jouw betaling. Dit geldt voor verzending naar Nederlandse adressen. Voor bestellingen naar Duitsland, België en Luxemburg bedraagt de levertijd maximaal 7 werkdagen.

Het is ook mogelijk om je bestelling op te halen in een Jeans Centre Store. Deze levertijd bedraagt maximaal 7 werkdagen.
Voor verzending van jouw bestelling rekenen wij geen verzendkosten binnen Nederland. Naar Duitsland, België en Luxemburg zijn de verzendkosten €5,95. Verzenden naar andere landen is niet mogelijk. Afhalen in een Jeans Centre Store in Nederland is gratis!
Voor de levering van jouw bestelling word je op de hoogte gehouden door bezorgmeldingen per e-mail, zodat we jou tijdiger, frequenter en nauwkeuriger kunnen informeren over het verwachte bezorgmoment én over de mogelijkheden om de bezorging nog te wijzigen. In de e-mail staat ook de Track en Trace code van jouw bestelling.
Na een gemiste bezorging zal DHL het pakketje doorsturen naar het dichtstbijzijnde DHL ServicePoint , waar je jouw gemiste pakketje de volgende dag kan afhalen. Lukt het niet om jouw pakket op te halen? Dan kun je kiezen voor een nieuwe bezorgpoging aan huis via de digitale omgeving van DHL. Mocht dit de tweede keer ook niet lukken, dan ontvang je een briefje in de brievenbus met daarop waar je jouw bestelling kunt ophalen. Het kan ook zijn dat jouw pakketje bij de buren wordt afgeleverd. Wil je dit niet, dan kun je dit aangeven in het bestelproces in onze webshop.
Wat vervelend dat je jouw pakket beschadigd hebt ontvangen. We adviseren je om contact op te nemen met onze klantenservice. Graag ontvangen wij dan ook een foto van de beschadiging.
Helaas kan het soms voorkomen dat je niet de gehele bestelling hebt ontvangen. Je kunt dan het beste even contact opnemen met onze klantenservice.
Helaas komt het soms voor dat je een verkeerde maat of kleur hebt ontvangen. Wij proberen dit natuurlijk zo minimaal mogelijk te houden.

Stuur het artikel wat je verkeerd hebt ontvangen samen met het retourformulier en ruilformulier retour naar ons antwoordnummer. Geef op het ruilformulier aan dat je het verkeerde artikel hebt ontvangen. Wij zorgen er dan voor dat je het juiste artikel ontvangt.
Ja, in onze webshop is het mogelijk aan te geven dat je jouw bestelling wilt ophalen in een JC Store bij jou in de buurt. Het verzenden is dan altijd gratis. JC Friends ontvangen bij een store levering daarnaast 20 JC points extra!

Is jouw vraag niet beantwoord? Stel de vraag via klantenservice@jeanscentre.nl Wij doen onze uiterste best om jouw vraag binnen 1 werkdag te beantwoorden.